In momentul cand incepem sa lucram sau sa studiem, este necesar sa alegem un birou de lucru care se adapteaza perfect necesitatilor noastre, pentru ca o astfel de piesa de mobilier nu este o simpla masa peste care punem lucrurile noastre.

Exista o gama larga de birouri de unde putem alege in functie de utilitatea pe care o cautam in acest tip de mobilier.

Lucratul cu obiecte mari si voluminoase, cum ar fi biroul unui artist sau arhitect nu este acelasi lucru cu munca de la un laptop, care opcupa un spatiu minim.

Mai presus de toate, daca mai si studiezi, trebuie sa ai mai mult loc pentru a avea toate materialele si cartile la indemana, avand intotdeauna spatiul de depozitare adecvat pentru a asigura o organizare eficienta.

Daca ai nevoie de un birou de lucru pentru acasa, adapteaza-l in functie de nevoile tale cu aceste sfaturi pe care ti le oferim pentru a fi sigur ca vei face alegerea corecta a acestei piese de mobilier.

Biroul de la munca versus biroul de acasa

Cu totii ne-am dori sa avem un birou acasa ca cel de la serviciu,unde sa ne putem desfasura activitatea fara absolut nici o problema, sa il decoram cu diferite accesorii dupa bunul plac, unde putem aseza tot ce avem nevoie si sa fie totul la indemana.

Diferenta intre biroul de la serviciu si biroul de acasa este, de cele mai multe ori, determinata de spatiul disponibil. Avand in vedere ca nu toti dispunem de un spatiu generos pe care sa il alocam in intregime unei camere de lucru, tine cont de spatiul pe care il ai in camera in care urmeaza sa lucrezi, precum si de nevoile tale de a fi confortabil de fiecare data cand te asezi in fata biroului.

Alegerea biroului in functie de dimensiuni

Pentru ca biroul sa se incadreze perfect in spatiul de care dispui, este necesar sa tii cont atat de inaltimea acestuia, cat si de latime si de lungime. Este indicat ca inaltimea biroului sa aiba minimum 70 de cm, astfel incat sa adopti o pozitie corecta, cu picioarele sub birou.

Daca alegi o inaltime mai mica, bratele scaunului de birou nu vor intra sub el, in timp ce o inaltime prea mare nu va favoriza o pozitie comoda de lucru.

Pentru a lucra corect, este indicat ca picioarele tale sa atinga podeaua. Un birou perfect are latimea mai mare de un brat, astfel incat sa iti permita si putin spatiu liber in spatele monitorului.

Lungimea biroului va fi aleasa in functie de forma acestuia si de preferintele tale. Daca ai nevoie de un spatiu mai mare, poti opta pentru un birou mai lung. Un birou care sa-ti permita sa asezi atat calculatorul cat si alte obiecte necesare, ca documentele, agendele sau pixurile trebuie sa aiba aproximativ 130 de cm, insa acest criteriu este stabilit doar de tine, in functie de necesitate si de spatiul disponibil in incaperea in care il folosesti.

Alegerea biroului in functie de stil si culori

Atunci cand vorbim despre culorile biroului de acasa, este indicat ca acesta sa fie in armonie cu stilul si schema cromatica a locuintei.

Astfel, daca mobila din casa este simpla, cu linii drepte, poti opta pentru un birou minimalist, in timp ce pentru un decor clasic, solutia ideala ar fi un birou de lucru din lemn masiv, ornamentat.

In ce priveste culorile, cele neutre sau nuantele de lemn sunt ideale pentru un birou care sa se integreze usor in decor. Nu e obligatoriu sa gasesti unul cu aceeasi nuanta ca biblioteca, de exemplu, chiar daca plasezi biroul de lucru in living, dar incearca sa armonizezi stilurile: un birou masiv cu picioare arcuite nu se va potrivi deloc intr-o camera de zi minimalista.

Alegerea biroului in functie de spatiile de depozitare

Ultimul aspect de evidentiat, dar nu in ultimul rand, este spatiul de depozitare pe care il ofera biroul de lucru. Atat pentru a lucra, cat si pentru a studia, este necesar sa ai intotdeauna spatiul disponibil pentru laptop sau imprimanta si pentru a avea la indemana diferite materiale de papetarie, carti sau obiecte de birou.

Trebuie sa ai un spatiu pentru fiecare dintre ele pe birou, pentru a sti in permanenta unde sa le gasesti si sa nu fie nevoie sa te ridici de pe scaun de fiecare data cand trebuie sa cauti ceva.

Pentru ca totul sa fie bine organizat, cea mai buna optiune sunt sertarele. Obiectele nu sunt vizibile, evitand astfel distragerea atentiei si sunt protejate de praf.

Daca tipul de birou pe care l-ai ales nu include sertare sau nu are suficiente, adauga un sertar suplimentar pe care il poti aseza sub birou, astfel incat sa nu deranjeze.

Nu uita sa adaugi un cos de gunoi si poti veni in completarea biroului de lucru cu un clasificator de mici dimensiuni, unde poti tine cele mai importante documente si care trebuie pastrate intr-un loc adecvat.

Cu aceste idei speram ca te-am convins ca alegerea biroului de lucru, nu esta o sarcina imposibila si nici dificila. Trebuie sa il alegi pe cel care se adapteaza cel mai bine necesitatilor tale, pentru a fi productiv si a duce sarcinile la bun sfarsit.

{{clean}}
{{clean2}}
{{clean3}}

4 thoughts on “Alegerea biroului de lucru in functie de spatiu

  1. Felicitari autoarei pentru abordarea acestui subiect sensibil si important! Este esential sa reflectam asupra modului in care tratam femeile lider si sa le oferim sprijinul necesar pentru a-si atinge obiectivele profesionale.

  2. Este impresionant cum femeile reusesc sa se impuna in domenii traditionale masculine si sa demonstreze ca pot excela in leadership. Articolul subliniaza nevoia de a schimba mentalitatile si stereotipurile legate de rolurile de gen in societate.

  3. Sunt de acord cu ideea ca femeile au capacitatea de a conduce la fel de bine ca barbatii, iar diversitatea de gen este benefica pentru orice organizatie. Ar trebui sa sustinem si sa promovam femeile lider pentru a crea un mediu de lucru echilibrat si incluziv.

  4. Articolul abordeaza un subiect foarte interesant si actual, si anume rolul femeilor in leadership-ul din societate. Este important sa recunoastem contributia femeilor la dezvoltarea comunitatii si sa le oferim spatiul necesar pentru a-si exprima potentialul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *